top of page

Sonntagsbrunch 2020

Durch das Coronavirus hat sich alles geändert.
Ich habe mir die Entscheidung nicht leicht gemacht, musste mich aber dazu entschliessen meine Events für dieses Jahr abzusagen.

Es würde mich freue Euch nächstes Jahr wieder in meinem Gartencafé begrüssen zu dürfen.

Liebe Grüsse Sarah ❤️

Gartencafé
Was erwartet di?

 

Es Brunchbuffet mit viu regionale Leckereie u huusgmachtem Brot, Gonfi, Fleischchäs u viles meh...

 

Fr. 35.- pro Person / Ching bis 13i Fr. 1.- pro läbensjahr.

 

Ässe, Café, Wasser u Orangesaft à dis­cré­ti­on.

 

Zyt: vo 10-12h

 

Freue mi uf di Amäudig Sarah

0792042513

1.August- Brunch Spezial

 

Es Brunchbuffet mit huusgmachtem: Röschti, Rührei, Fleischchäs, verschideni Brotsorte, Gonfi, u no äxtras lo di la überrasche...

 

regionali Produkt.

 

Ässe, Café, Wasser u Orangesaft à dis­cré­ti­on.

 

Fr. 42.- pro Person / Ching bis 13i Fr. 1.- pro läbensjahr.

Zyt: vo 11-14h

Freue mi uf dini Amäudig Sarah

0792042513

bottom of page